Reklamacje i zwroty

JAK ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ

Reklamowany produkt należy odesłać na adres:

Mint Kiss
ul. Reja 3/2
43-300 Bielsko-Biała

Do przesyłki należy dołączyć formularz reklamacyjny (do pobrania tutaj) oraz oryginał dokumentu sprzedaży.
Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub paczkomatami.

Każdy zwracany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny – pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe zwrócimy koszty na podany numer bankowy.

Sklep Mint Kiss ustosunkuje się do każdego żądania nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.

 

JAK ZWRÓCIĆ TOWAR

Zakupione produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Towar nie może nosić śladów użytkowania i musi posiadać oryginalne metki.

1.Wypełnij i wydrukuj formularz zwrotu (do pobrania tutaj).
2.Dołącz fakturę.
3.Odeślij na wskazany niżej adres.

Mint Kiss
ul. Reja 3/2
43-300 Bielsko-Biała

Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania, powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
Koszt odesłania towaru ponosi kupujący.
Zwrot kosztów transakcji realizujemy w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu na wskazany przez klienta numer bankowy.

Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.